seventwentyone

Alla inlägg under januari 2013

Av linneaochemma Rylander - 31 januari 2013 21:19

Hejsan nu har jag precis duschat så nu la jag mig i sängen för jag tänkte att de skulle vara skönt :) jag pratar med Madde nu i telefon alltså min kompis :) imorgon ska jag åka till harbo och jobba :) har tagit ledigt 3 timmar så jag har tagit ledigt sen tolv, slutar egentligen 3 men ja :) blir mer inlägg imorgon! Puss å godnatt! / Emma :)

Av linneaochemma Rylander - 30 januari 2013 16:51

tjabba!

Idag har jag vart i skolan jag hade en svenskaredovisning, det gick väll ganska bra :) jag slutade klockan fyra och nu sitter jag och Emma nere vid datan jag kollar på nya kläder och Emma pluggar så gott hon kan.. den smarta ungen har nationella redovisningar imorgon, och vad är hon gör?? jo tar med sig fel bok hem från skolan, så google får vara hennes bästavän ikväll tror jag ;D

ikväll kommer pappa hem och då ska vi äta middag tillsammans innan jag och Emma drar på zumba! :) tror att Mickis ska med också !


i helgen så ska jag hjälpa pappa att jobba så kommer inte alls göra något speciellt, förutom att göra av med min skulder till pappa...

funderar på att stänga ner ginatricot på datan så jag inte får mera skulder kanske!

hejdååå/ thesisters <3


:)

Av linneaochemma Rylander - 29 januari 2013 22:17

Hejsan! Ligger i sängen nu och ska nog försöka sova, orkar inte vara trött imorgon... Ligger och smsar nu med Linn och Madde :) idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan hade idrott men den fick ju inte jag vara med på för jag har gjort illa ryggen! De hände igår.. Jag ramlade i barnbacken studsade på rumpan och landade på brädan med ryggen.. Skööönt, näe :-) imorgon ska vi ha nå engelska grejjs kan alla engelska ord ;) har precis smörjt in mig med tigerbalsam så nu är jag kookheet på ryggen de bränns.. Men jaja ska ta och sova nu tror jag! :) pusshej! / Emma :)

Av linneaochemma Rylander - 28 januari 2013 22:39

Skolan gick snabbt, hade en lektion, sen gick jag och tjejerna till Milan för att baka chokladmuffins :)
Medans vi fikade så spelade vi kort och bara hade det mysigt, sen vid framtiden så åkte jag Cissi och Mikan ner till köpingen och åt kebabtallrik, det var as gott!
Efter de så gick vi in på centrumhuset och då köpte jag en ny puderborste och en ny navelpiercing, sen gick vi på bio och kollade Wallander, vi hade en hel biosalong för oss själva i en typ en kvart, sen kom det typ tre till ;) men fimen var helt okej, men de finns bättre filmer om man säger så!
Nu ska jag och Cissi sova och imorgon är det skola och jag slutar kl 4 och sen har jag träning.. Godnatt alla?

Av linneaochemma Rylander - 28 januari 2013 09:52

Jag klev upp 7 imorse sen åkte jag till skolan och jag börjar om ca 45 minuter, sen slutar jag 1 då ska jag umgås med tjejerna i klassen, vi ska äta och ikväll ska vi kolla på bio, så det blir en riktig mysmåndag! :)
Jag har haft en super trevlig helg med mina vänner!
Och till helgen ska jag hjälpa att pappa att jobba !

Det kommer nog upp snygga bilder på brudarna senare! Pusshej/ Linnea

Av linneaochemma Rylander - 27 januari 2013 20:34

Hejsan, sitter nu och smsar med min kompis om imorgon, vi ska åka i backen med skolan i morgon efter lunchen :D alla backar ligger ju bakom skolan typ så vi ska gå dit! :) nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen göra klart allting för imorgon slipper jag göra de imorgon typ :) kommer bli värsta chill i skolan imorgon :) typ 3 lektioner inte så långa heller tror jag :) sen efter lunchen går vi till backarna! :) får hoppas på fint väder imorgon ! :D idag har jag varit med Elin, hon sov hos mig sen igår och va här till halv 5 typ :) vi vaknade vid 11 typ låg i sängen till tjugo i 12 nästan sen åt vi frukost bädda och knäppte på en film! :) sen vid 3 typ började vi fixa oss.. Sen satt vi på filmen igen för vi pausade den och satt där och glodde på den :) nu ska jag duscha sen kolla på tv! :) vi hörs antingen mer ikväll eller imorgon! :) puss å hej! /Emma

Av linneaochemma Rylander - 26 januari 2013 02:10

Hejhej!
Just nu ligger jag ch Cissi i hennes säng och försöker sova!
Ikväll har jag haft väldigt trevligt med mycket folk, efter skolan så åkte jag och Cissi hem till henne, sen vid 6 så åkte vi hem till Mickis och va med henne och Emmy innan vi tog skotrarna till hockeyn, efter hockeyn så åkte vi hem och jag kan säga att det var SVINKALLT! Vi bytte om och åkte ner på condis, där va Elina och massa folk, så vi var där hela kvällen och sen så åkte vi bil hem och nu ska vi sova, har lite små planer över dagen imorgon men vi får se vad det blir :)
Godnatt! / Linnea <3

Av linneaochemma Rylander - 25 januari 2013 13:38

"Inget kan gå fel idag, har jobbat hela veckan och nu är det fredag, jag känner mig fri, ja jag känner mig fri!

Presentation


vi är två systrar som bor i Järvsö Linnéa är 17 och Emma är snart 13, här kan ni se hur våran vardag ser ut och massa olika bilder!
följ oss gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards