seventwentyone

Alla inlägg under april 2013

:D

Av linneaochemma Rylander - 30 april 2013 22:43

Tjena! sitter just nu vid datan och lyssnar på musik och kom typ nyss hem från majkasan och sånt! :) ville egentligen till kyrkan och kolla där med ett par kompisar och hänga där med dom för sofia och maja ville att jag skulle komma men jag gjorde sällskap med elin på den majkasan ist :) och de va roligt! men kallt så vi gick hem och va där och kollade på tv och pratade och hade kul! knäppte inga bilder ikväll... tänkte inte på de jag skicka bilder på snapchat till några men knäppte inte eller ja jag sparade iaf inte några bilder! menmen... imorgon är vi ledig! skönt med lite sovmorgon! sen på torsdag och fredag är de nationella.. i SO och jag känner mig inte taggad.. men ja hoppas fr går bra iaf! sen är de ju helg och sen på måndag är jag ledig eller de är typ hemstudiedag så några i min klass ska vara kvar dom som ligger efter eller typ inte gjort något prov eller nått sen får dom väll åka hem nä dom är klar med det! men jag hade inte missat något så jag fick vara hemma! så de blir en extra helg typ! skönt! :D idag har ag gått i skolan och vi har typ gjort.. inte så mycket dagen gick ganska fort den va rolig för vi har typ flumma runt hela dagen.. men typ vi har varit ganska kontig idag men iblad blir det så för man är glad! ;) snart ska jag nog sova men de kommer mer inlägg imorgon för nu ska jag vänta på att linnea kommer hem! se så ska jag nog sova! eller ja vi årse när hon kommer hem kanske inte väntar på henne men ja! godnatt så skriver jag mer imorgon eller vi skriver mer imorgon! Godnatt! /emma :)

.

Av linneaochemma Rylander - 27 april 2013 23:30

Tjena! Förlåt för dålig bloggning! Men jag har haft fullt upp hela veckan för jag har haft nationella och varit sjuk och har packat och allt sånt! Så jag at inte haft tid om man säger så... Tänkte göra ett inlägg igår men jag han inte och ja.. Nu kom jag hem för en halv timme sen typ har varit hos några kompisar och haft de roligt !:) nu ligger jag i sängen och ska nog försöka sova! Ska upp och jobba imorgon! Men sovmorgon får man så ;) sköööööönt! Idag har jag också jobbat fixat lite på datan och lagt ut på Facebook lite om vad de är för nytt som kommit som tillexempel grillar och sånt! :) men nu ska jag försöka sova så kommer de ett inlägg imorgon också! Sovgott! :) / Emma :)

Av linneaochemma Rylander - 21 april 2013 18:52

Simba är min kanin, han betyder mycket för mig för att han var mitt fösta husdjur, igår när jag skulle gå och mata honom så låg han ner och det såg ut som att han sov, tills jag insåg att han var död :(
Samma dag upptäckte vi att Idas kanin har fått en stor cancer knöl så vi var tvungna att ta bort honom :(
Vi begravde båda kaninerna idag, dom ligger bredvid varandra och så har dom fått ett fint kors!
Och nu är det bara en kanin kvar, så hon blev väldigt ensam :/
Men hon fick hoppa ut i stora buren igår så hon har det nog bra ändå! :)
/Linnea

Av linneaochemma Rylander - 21 april 2013 15:48

Kom hem för ett tag sedan från en långpromenad med Mickis, det var jätte mysigt gick och pratade om allt i finvädret! :)
Sen har jag duschat och lagat mat :)
Snart så ska krille och hans tjej och kompisar åka hem, och jag ska bara vara hemma ikväll.
Igår träffade jag Cissi, Emil, Philip, Ludde och Fredde en sväng på kvällen, vi gjorde absolut ingenting så jag åkte hem till slut och somna nästan på en gång :)
Ha en bra söndag :) /Linnea

Av linneaochemma Rylander - 18 april 2013 22:47

Hejhej :) nu sitter jag i soffan och glor på tv och sånt, jag och Linnea har blivit sjuk så vi kommer vara hemma från lollan imorgon som jag var idag men Linnea kom hem vid tjugo över 2 eller va det var :) men de är värdelöst att vara sjuk! Idag har jag bara varit hemma och legat i soffan! Igår va jag och Elin ute och gick! Och de va så fint väder ute! Vi gick inte så långt men vi gick ut och gick iaf! :) och de va skönt! Dagen innan var jag och Linnea ute och gick och då va de också så fint väder! Men idag har det blåst väldigt mycket och regnat.. Nu ska jag nog krypa ner i sängen och försöka sova tror jag! Godnatt / Emma :)

Av linneaochemma Rylander - 16 april 2013 23:00

Hej!
Det var väldigt länge sen jag skrev och det beror på att jag har haft fullt upp!
Förra måndagen var jag hos Emmy och firade henne för hon fyllde år!
Vi tog massa bilder på oss tjejer och så åt vi god smörgåstårta!

Tisdag och onsdag var bara vanliga dagar.

Men på torsdagen åkte hela samhälle till Stockholm! När vi kom fram på förmiddagen så gick vi på Naturhistoriska museet och svarade på lite frågor och titta lite, sen åkte vi till hotellet och sen gick alla på stan och shoppade innan vi skulle gå på statsvandring, det var rätt intressant faktiskt, vilket jag inte trodde från början.
På kvällen så spelade vi spel hela klassen och sen kollade vi på film och sov!
Hotellrummen var inte som jag hade tänkt! Vi bodde i en källare och så hade vi inga fönster.. Kan ju säga att jag fick sellskräck på natten!

Fredagen så Shoppade vi innan vi skulle iväg på historiska museet, där var det bara drygt att gå.. Man ville bara hem typ!
Vi kom hem vid halv nio på kvällen, och då kom det några kompisar hem till mig, vi kollade på tv, spelade spel och snacka skit!

Lördagen vaknade jag brevid min fina Cissi! När vi satt och åt frukost kom Emil och Philip, Cissi åkte hen runt tolv och vid två tiden kom mikan, då lagade vi mat och åt, efter de så åkte Emil och Philip hem, och jag och mikan åkte till Ljusdal och hade myskväll!

Söndagen så städade jag och sen åkte jag till delsbo för att titta på när mitt lag spelade träningsmatch, det gick sådär dom förlorade med 4-2,
Snart får jag också börja spela fotboll på riktigt igen!
Sen kom familjen hem på kvällen! Super mysig helg!

Igår tog jag det bara lugnt efter skolan och idag har jag haft nationella prov i svenska, eller det var rättare sagt ett tal i svenska! Sen när jag kom hem till min knäppa familj åt vi middag tillsammans sen så har jag tränat lite grann här hemma :)

Och imorgon så ska jag och Cissi följa med Elina hem för hon ska hjälpa oss med våran matte eftersom vi suger på matte och vi har prov på torsdag!
Men nu så ska jag sova! Godnatt allihopa! :) /Linnea

:D

Av linneaochemma Rylander - 15 april 2013 19:09

Tjenare! nu sitter jag vid datan och har facetime med en kompis :P och snckar lite, för en timme sen typ kom jag hem från en kompis har varit där sen jag slutade skolan :) och vi hade väldigt roligt! :D vi pratade och allt sånt där sen så gick de väldigt fort så då skulle jag åka hem! men nu sitter jag bara här vid datan! imorgon är de väll skola som vanligt sen blir att åka hem och ja göra nå, nu snart ska nog jag och linnea ut och gå en sväng! de är ju ganska mysigt väder ute :) men nu ska jag vara social med min kompis och snacka med henne så hörs vi mer ikväll! :) hejdå :) / emma

:)

Av linneaochemma Rylander - 12 april 2013 19:18

Tjena! sitter nu och gör ingenting! sitter lite vid datan :P har sååå tråkigt! :( menmen.. idag har jag jobbat typ eller ja jobbat och jobbat.. jag har mest suttit på kontoret och inte gjort nånting! hållt på med ipaden :P sen har jag typ plockat upp lite kattmat men de är verliken inte mycket! får se om jag ska jobba imorgon igen... inte säkert men de får vi se då :) jag ska inte göra nå speciellt i helgen typ... ååh juste jag har handlat kläder också och träffat mitt kusinbarn som är super gullig!! men ni kan inte få nå bilder nu för nu sitter jag vid pappas data och där har jag inte mina bilder för de är jobbardatan eller vad man ska säga men de kommer ett linlägg sen från telefon och då kan ni få bilder! men nu lära jag gå! hejdå! :) / emma :) <3

Presentation


vi är två systrar som bor i Järvsö Linnéa är 17 och Emma är snart 13, här kan ni se hur våran vardag ser ut och massa olika bilder!
följ oss gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards