seventwentyone

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

:D

Av linneaochemma Rylander - 30 april 2013 22:43

Tjena! sitter just nu vid datan och lyssnar på musik och kom typ nyss hem från majkasan och sånt! :) ville egentligen till kyrkan och kolla där med ett par kompisar och hänga där med dom för sofia och maja ville att jag skulle komma men jag gjorde sällskap med elin på den majkasan ist :) och de va roligt! men kallt så vi gick hem och va där och kollade på tv och pratade och hade kul! knäppte inga bilder ikväll... tänkte inte på de jag skicka bilder på snapchat till några men knäppte inte eller ja jag sparade iaf inte några bilder! menmen... imorgon är vi ledig! skönt med lite sovmorgon! sen på torsdag och fredag är de nationella.. i SO och jag känner mig inte taggad.. men ja hoppas fr går bra iaf! sen är de ju helg och sen på måndag är jag ledig eller de är typ hemstudiedag så några i min klass ska vara kvar dom som ligger efter eller typ inte gjort något prov eller nått sen får dom väll åka hem nä dom är klar med det! men jag hade inte missat något så jag fick vara hemma! så de blir en extra helg typ! skönt! :D idag har ag gått i skolan och vi har typ gjort.. inte så mycket dagen gick ganska fort den va rolig för vi har typ flumma runt hela dagen.. men typ vi har varit ganska kontig idag men iblad blir det så för man är glad! ;) snart ska jag nog sova men de kommer mer inlägg imorgon för nu ska jag vänta på att linnea kommer hem! se så ska jag nog sova! eller ja vi årse när hon kommer hem kanske inte väntar på henne men ja! godnatt så skriver jag mer imorgon eller vi skriver mer imorgon! Godnatt! /emma :)

 
 
Erik

Erik

30 april 2013 22:54

Tja, checka in min och några grabbars blogg? puss :D

http://stolta.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Oj

Av linneaochemma Rylander - 3 juli 2013 22:24

Hejsan! Ire blivit mycket bloggning för ja jag vet inte! Jag och Linnea funderar på att lägga ner bloggen, vi vet inte än, vi vill lägga ner bloggen för vi inte bloggar har annat på dagen att göra, Linnea har sommarjobb nu och jag är med kompisar och...

Av linneaochemma Rylander - 13 juni 2013 11:26

Tjena! Sista dan i skolan nu, så de är inte nå lektioner, sitter och kollar på volleyboll niorna mot lärarna :) ska äta nu så bloggar mer sen :) hejdå :) / Emma :)...

Av linneaochemma Rylander - 12 juni 2013 19:29

Hejsan! Tänkte ju blogga i söndags! Men jag glömde bort de helt! Menmen! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har typ nyss ätit !:) idag har jag varit i skolan inte haft lektioner fick kolla på film på alla lektioner för vi har rensat skåpen o...

Av linneaochemma Rylander - 8 juni 2013 10:23

Hejsan! Ligger just nu och solar! Har precis badat! Ska snart börja fixa mig lite grann för klockan 12 börjar poolpartyt, vi ska ha poolparty idag! Alla som har hjälpt till ska komma och bada! Så de kommer komma mycket bilder! Vid 12 får man komma fö...

:D

Av linneaochemma Rylander - 6 juni 2013 00:18

Tjeenaree! Justina ligger jag i sängen la mig precis skamsnast sova, ledig imorgon eftersom de är nationaldagen och på fredag eftersom de är en klämdagen eller vad de heter! :) idag var jag också ledig för jag var på studenten och kolla! Elina to...

Presentation


vi är två systrar som bor i Järvsö Linnéa är 17 och Emma är snart 13, här kan ni se hur våran vardag ser ut och massa olika bilder!
följ oss gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards