seventwentyone

Alla inlägg under mars 2013

Av linneaochemma Rylander - 27 mars 2013 20:32

Hejsan! Sitter i soffan och kollar på tv och snapchatar med min kompis och smsar! :) idag har jag varit i skolan som vanligt, idag slutade jag 2! :) skönt! Imorgon får vi påsklov och min kompis Madde kommer från Harbo! :D sååå kuul kommer det bli! :D hon ska vara med mig i skolan imorgon från tio till halv 2 för då slutar vi! :) imorgon ska jag ju vara med Madde och i skolan så blir de en lektion och de är syslöjd sen är de en tävling alla nior har gjort små bilar och sånt och den som åker längst vinner eller vad de är, efter de är det lunch och den är de final av niornas råttomobiler! Dom där bilarna heter råttomobiler ;) men nu ska jag kolla på tv sen så ska Madde ringa och snacka sen får vi se vad jag gör! Ska nog sova! :) godnatt / Emma! :)<3

Av linneaochemma Rylander - 27 mars 2013 09:09

Hejsan, jag gick som vanligt i skolan igår till kl fyra när jag kom hem fick jag reda på att jag har fått ett kusinbarn, det blev en liten kille, har är jätte söt verkligen!

sen kl sex skulle jag åka iväg och gymma men när jag kom till öjehallen så fick jag hålla i fotbollsträningen istället, för att tränarna var på möte, det gick riktigt bra jag körde även lite fys med dom    

Inatt så drömde jag mardrömmar om mitt nationella prov jag har i engelska idag kl 10, jag borde egentligen inte vara nervös för det komemr gå bra, men jag blir det ändå..


Efter skolan så ska jag, Elina och Cissi åka hem till Cissi så tillbringar vi våran natt där! det kommer bli super mysigt, det var ett tag sedan jag sov med dom brudarna! 


Imorgon kommer pappa hem och så kommer även en kompis till emma från Harbo ska bli trevligt, och på fredag har jag lov och då kommer jag vara med Emmy! och vi får se vad vi hittar på :) 


Nu ska jag förbereda mig för nationella, önska mig lycka till! 

// Linnéa :) 

Av linneaochemma Rylander - 25 mars 2013 16:48

Började 20 över 10 idag eller hade samling med klassen då sen började språket kl 10, jag slutade klockan 11 men ville vara kvar och jobba till klockan ett, då tog jag bussen in till Järvsö och gick in på Condis och sökte jobb! Så nu får jag hålla tummarna på att dom vill ha mig jobba där!

När jag kom hem tränade jag och tog en långpromenad och nu ska jag äta vofflor eftersom att det är voffeldagen! :D
Ha det bra /Linnea :)

Av linneaochemma Rylander - 24 mars 2013 23:39


Tänk om man visste vad som skulle hända i framtiden.
Vad man kommer jobba med, var man ska bo, kommer jag skaffa familj, ska jag plugga vidare eller skaffa jobb?

Jag är rädd att jag har valt fel linje för ämnena jag läser är inte min grej, men och andra sidan vet jag inte vad jag skulle vilja läsa och vad som är roligare.

Jag vill sluta skolan så fort som möjligt och stå på egna ben, samtidigt är jag inte alls är redo för det och vill börja om livet från att vara liten igen.

Det är ett stort steg att börja gymnasiet, men det är större att sluta skolan helt.

Att sluta skolan och komma hem till en färdig middag till att komma hem från jobbet och göra sin egna mat alldeles själv.

Jag vill flytta hemifrån. Men jag vill bo kvar hemma också.

Jag vill inte tänka på min framtid varje dag som går, jag vill kunna tänka på allt som händer just nu!
Men jag vill ändå tänka på den och ha en aning om vad jag ska göra.

Framtiden gör mig bara nervös samtidigt så längtar jag sjukt mycket till den.

Det är inte lätt när det är svårt.

Godnatt / Linnea





Av linneaochemma Rylander - 24 mars 2013 11:17

Jag vaknade för en halvtimme sen, så jag har bara hunnit ätit frukost,
Jag ska ta på mig träningskläderna nu och gå ner och träna lite, igår var det en jätte Mysig dag! För jag hade mysmiddag med mina tjejer eftersom jag har fyllt år, Vaknade vid halv elva då kom Elina och hämtade mig och Emma så åkte vi till marknaden sen så åkte vi runt och lämna ut brev till Elinas student! Den ungen går ut skolan om ungefär tre månader!
vi åkte hem till kl 4 då kom Cissi och Mickis vi chilla lite och åt förrätt, sen kom Emmy vid halv 7 då blev det grillat och som efterrätt blev det tårta!
Mickis åkte hen strax efter 8 men då kom Ludde och Martin vi spelade kort mörkret eftersom att det var earth hour sen åkte vi ner på byn en sväng men det var så tråkigt där så vi åkte hem och byggde korthus! Sen så gick vi och la oss! :)
Men nu ska jag träna! Tjing! /Linnea

Av linneaochemma Rylander - 23 mars 2013 02:15

Hej, sitter just nu och väntar på att mamma och pappa ska komma hem! Dom har varit i Stockholm dom åkte vid 12 idag typ :) orkar inte skriva ett inlägg sen så jag skriver det nu ist! :) imorgon slänger vi in mer inlägg, de kom inte nå bilder i förra inlägget för vi bloggade från datorn så då orka jag inte lägga upp bilder från telefon så den här gången får de bli bilder! :) men Aja godnatt så hörs vi imorgon! :) puss / Emma :)

Av linneaochemma Rylander - 22 mars 2013 19:47

Tjena! sitter just nu och lyssnar på musik och ska skriva ett brev till sofias änglar. både jag och linnea har varit i skolan idag, linnea slutade klockan 1 och kom hem klockan 2 och jag slutade klockan 3 och kom hem vid kvart över 3 eller va de var, så var emil, ludde och linnea hemma :) ikväll har vi bara varit hemma och myst vi har ätit tacos och götta och nu ska vi mysa vidare och äta ben & Jerry's och sitta i soffan och kolla på fotboll eller nått sånt! :) en väldigt mysig fredag kommer detg bli och de är! :) imorgon ska vi gå på marknad med elina sen kommer vi väll hitta på nå roligt och sen så blir det väll bara att vara hemma med mamma och pappa och mysa hela kvällen! :) men nu har jag tyvärr inte tid att blogga för som sagt vi skriver ju ett brev till sofias änglar, men vi bloggar mer ikväll! puss / emma och linnea <3 

Av linneaochemma Rylander - 21 mars 2013 23:43

Vill bara säga att jag är grymmt glad för alla gratulationer och presenter!
Jag har fått en skinnjacka, hårfärg, smink, massa bra att ha saker, navelpiercing och presentkort!
Och imorgon är det fredag, så ska jag ha en mysdag med Emma hade jag tänkt! Godnatt allihopa pussar! <3 /Linnea

Presentation


vi är två systrar som bor i Järvsö Linnéa är 17 och Emma är snart 13, här kan ni se hur våran vardag ser ut och massa olika bilder!
följ oss gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards